Geen producten (0)

FAQ

               

Bestelling

De artikelen die ik wil bestellen zijn niet meer/ niet genoeg op voorraad.

Mail ons het artikelnummer (en het aantal), wij kijken dan of het artikel mogelijk onderweg is of op bestelling te leveren is. Dit geldt ook voor speciale gelegenheden waar een groot aantal nodig is.

Is het mogelijk mijn bestelling op te halen/ hebben jullie een bezoekadres?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling op te halen. Wij hebben geen bezoekadres. Voor vragen over onze producten, kan je ons altijd mailen.

Ik wil mijn bestelling ophalen bij een ophaalpunt is dat mogelijk?

Dat is mogelijk. Graag bij de opmerkingen van je bestelling aangegeven dat het mag naar een DHL of PostNL punt of wij leveren het naar de dichtstbijzijnde punt van het adres dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Let op! Wij leveren alleen naar huisadres bij betaling achteraf.

 

Mijn bestelling is geplaatst, waar kan ik de status van mijn bestelling zien?

Zodra je bestelling is voltooid krijg je een bestelbevestiging.

                                 

Betalen

Ik wil graag achteraf betalen alleen lukt dit niet.

Onze partner Klarna regelt bestelling met achteraf betalen. Als je aan de voorwaarden voldoet van Klarna achteraf te betalen, dan wordt de bestelling afgerond en ontvang je een factuur per e-mail. Wanneer je de bestelling ontvangen hebt dient de factuur binnen veertien dagen betaald te zijn. Voor vragen betreft achteraf betalen, gelieve contact op te nemen met Klarna.

Is het mogelijk om op factuur te betalen?

 Dat is mogelijk. Kies als betaalmethode "Overboeken". Je krijgt dan van ons instructies voor het betalen van je bestelling.

Als betaalmethode heb ik gekozen voor "Vooruit betalen per bank", wanneer wordt mijn bestelling verwerkt.

Zodra je het bedrag van je bestelling hebt overgemaakt kan dit een aantal dagen in beslag nemen totdat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra we je betaling ontvangen hebben zal je bestelling verwerkt worden.

                                        

Levering en producten

Wanneer krijg ik mijn bestelling thuis?

Normaliter geldt voor 12 uur besteld morgen in huis. Wij geven alleen geen garantie vanwege externe factoren die mee spelen met de levertijd. De verwerkingstijd van bestellingen is 1-2 werkdagen. De levertijd zodra je bestelling is verzonden hangt af van DHL of PostNL zonder vertraging wordt je pakket de volgende dag bezorgd. Houd je pakket in de gaten met de track en trace link voor eventuele vertragingen die mogelijk optreden.

Mijn bestelling is nog niet aangekomen na 1-2 werkdagen, maar ik heb al wel een track en trace mail ontvangen.

Je bezorging is mogelijk vertraagd. Zodra je bestelling is verzonden krijg je meteen een track en trace mail. Houd de track en trace in de gaten voor de actuele status van je pakket. Helaas hebben wij geen invloed op de levertijd. Heb je vragen over de bezorging dan kun je het beste contact opnemen met DHL of PostNL.

De artikelen die ik ontvangen heb zijn niet (helemaal) naar wenst (kreukels, niet juiste vorm).

Kunstbloemen nemen vaak een bepaalde vorm aan als gevolg van transport en verpakkingen. Lees hier onze tips en tricks hiervoor.

                                                              

Retouren

Ik wil graag (een deel van) mijn bestelling retourneren, hoe doe ik dit?

Het kan gebeuren dat je bestelling niet zoals je verwacht had. Download hier het retourformulier en instructies voor het retourneren van je bestelling. Stuur deze mee bij je pakket.

Een aantal artikelen wil ik omruilen, is dit mogelijk?

Dat is mogelijk. Stuur ons een mail met de artikelen die je wil omruilen met het artikelnummer van het artikel die je voor in de plaats wil. Download hier het retourformulier en geef aan dat je de artikelen wil omruilen. Let wel op de verzendkosten heen en terug zijn voor de koper. 

Er ontbreekt/ ontbreken artikelen aan mijn bestelling.

Onze excuses dat je bestelling incompleet is. We horen graag om welke artikelen dit gaat, mail ons hierover info@kunstbloemenplus.nl

 

                                      

Staat je vraag er niet tussen, mail ons gerust!

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.